Elif_55 Bu hastane hakkında bilgisi olan var mı ve özcan beye gidip memnun kalan doğum yapan diğer sorduğum da pek cevap alamadım yine sormak istedim
-mercimek- Elif_55 leş gibi bir hastane. Uğraş Şahin’e gittim ilk bir kaç muayene için. Hiç memnun kalmadım hemen değiştirdim. Çok arkadaşım orda doğum yaptılar onlar da memnun değil.