Kizlarrr bugun hastaneye konturole gittim nstde sanci cikti tabi ben kasilmalardan baska bisey hissetmiyorum ama yatis yapildi aciklik yok fakat rahim yumusamis bebegin kafasi dayanmis dediler sizce ne zamana dogar bebegim basına gelen var mi bole bi durum