Merhabalar gebelıgımın başlarında gördü doktorum önemsenecek bir şey olmadığını zamanla bebegın kenara ıtecegini soyledı öylede oldu su an 29haftamdayım görünmüyor bile ultrasonda 🤗iyi düşünün iyi olsun inşallah. Birde internette sendromuyla ilgili verılere ulaşıyorsunuz bakıp canınızı sıkmayın dua edın bol bol