Merhabalar, doğumun sezeryan olucakmış suan 33. Haftadayım yaklaşık 1 ay sonra yaparız dedi dr. Sezeryanda nasıl pijama tercih etmeliyim hastaneye giderken hastanedeyken vs deneyimlerinizi paylaşırmısınız. Keske böyle alsayfım yapsaydım dediğiniz şeyler oldumu