Mihribancanbolat Hamilebirisi_ insanın aldıkça alası geliyor herşeyden 😄😄 bez ne alsam diye düşünüyorum çok şey düşünüyorum yani
BegumIscanTunc Hamilebirisi_ havalar soğuk ben dışarı çıkmaya üşeniyorum 😂 internetten almaktan gına geldi görüp almak istiyorum ama bu havalar ne olacak bende temmuz doğumlu olaraktan soğuk hava hiç sevmiyorum bebeğimde benim gibi temmuz doğumlu olacak ve soğuk havayı sevmicek artık havalar ısınsın deli gibi alışveriş yapayım
benaslindayohum Hamilebirisi_ mobilyalarimiz ve bir iki kiyafet isi kaldi cok şükür onun dışında tamamlndik gbi tabi doguma yakin bez deterjan falsn alirim diye onları katmadim 😊
Ella204 İlk gebelikten çoğu şey var ama cinsiyet değişikliğinden kapı süsü vs gibi hazırlık aşamasındayım 🙂
Oclock Her ay birşeylerini almaya başladım ufaktan bu ay kuvet takımını mama sandalyesini falan alacağız mayıs gibi dış çekim yapıcaz haziranda yatağını bebek arabasını vs yani büyük başları alıcaz 😁 şu an kafamdaki sıralama bu şekilde 🙃