Mihribancanbolat Kızlar 23 haftalığım ama sağa sola yatarken sanki göbeğime baskı yapıyormuşum gibi hissediyorum artık göbek büyüdüğü için sizler nasıl uyuyorsunuz ? Yastık deniyorum ama olmuyor
Gamze_zeynep Mihribancanbolat sol tarafa uyuyorum tabi uyuyablrsem oyle daha rahatmış gibime geliyor 🥰🥰
Semiyeeoz En sevdiğim şey yüz üstü yatmaktı hamile olunca yatma bebek sıkışır dediler hep 19 haftalığım yan yatmaktan çürüdüm. Bide tam büyüse ne yaparız bilmiyorum. Ama sırtına doğru ince elyaf bi yastık koyunca biraz rahat oluyor.
Mihribancanbolat Gamze_zeynep bende genelde sol sağ yapıyorum tüm gece solda uyuyamıyorum cünkü acıyorr her yerim istemsiz dönüyorum
Semiyeeoz Mihribancanbolat Bebeğime yaptığımız yastıkları kullanıyorum kaynanam ve annem doldurmuşlar agri dağı gibi 😂
Mihribancanbolat Semiyeeoz ahhaahah😄 mantıklı aslında ama gebelik yastığı düşünüyorum e bebekte gördüm bi tane beğendim😄😄😄