Selam hanımlar. 16 haftalık hamileyim haftaya perşembe cinsiyet öğrenicez ama sizinde bakmanızı rica ediyorum :) 2 oğlum var bu 3. Gebeliğim bütün takvimlere göre bebeğim erkek çıkıyor :D yinede sormak istedim tabiki Allah bilir sağlıklı olsunda inşallah 🤍🤍
