Kızlar testim pozitif çıkalı 4. Günüm. Bugün öksürük başladı. 34. Haftadayım.Her öksürdüğümde karnım kasılıyor. Hatta idrarım var ise altıma kaçıracak gibi oluyorum. Bir de öksürükten karnım kasıldıkça bebeğe zararı olur mu diye korkmaya başladım. Var mı gebelikte kullanabileceğimiz öksürüğe iyi gelen şeyler. Tavsiyelerinize ihtiyacım var.