Mom087 Merhaba arkadaşlar daha 19 haftalığım acayip derecede catlaklarım var ve 16 ıncı haftadan beri şimdi böyleyse sonra nasıl olur bilmiyorum badem yağı sürdüm bebek yağı kullanıyorum sizinde böyle oldumu sonra gecen varmı böyle kırmızı kırmızı cizgiler ben son aylar olur diyordum ama cok erken oldu
Siibeell Mom087 benimde 12. Haftalarımda başladı gögüslerim, simitlerim, bacak aralarım, diz kapaklarım yani çatlamayan yerim kalmadı sadece karın bölgem çatlamamıştı sağolsun oda dogumdan sonra çatladı hiç bişey fayda etmedi
Minnakgelinn Mom087 Aynı şekilde bende sen gibiyim ama benim diz kapak arkası birde kalçamda oldu 🤦🏻♀️😏
Baobap Mom087 kakao yağı, biooil yağ. Ben bunları kullanıyorum dönüşümlü olarak. Ama çatlamışsanız artık sarı kantaron yağına başlayın. Onun iyileştirici etkisi var. Bir de düzenli kullanmak en önemlisi. Düzenli kullanmazsanız hiç bir şeyin faydası olmuyor. Yerinizde olsam sabah akşam dönüşümlü kullanırım sarınkantaron ve kakao yağını.
Rumeysa10 Benimde vucüdüm çatlamaya müsait çokta kilo aldım 17 haftada falan başladı sarı kantaron yağı aldım süper memnunum sadece önceden olan çatlakların var fazlalaştırmayı baya önledi
Eegurefeoglu Mom087 lierac etkili o kırmızılıkları düzenli kullanımda iyileştiriyor yenilerinin de oluşmasına engel oluyor
Zelisanne Mom087 ben henüz çatlamadım hiç 27. Haftadayım , bioderma nın atoderm kremini kullandım bir de Hindistan cevizi yağı ve burts beets in çatlak önleyici yağını kullandım , umarım sonrasında da çatlamam 🥰
Gzdsrm Kantaron yagi oneririm canim bide lierac donusumlu kullan sabah biri aksam biri seklinde kantaron yagi kullaniyorum basindan beri cok sukur catlamadim 38+2olduk
Nehirimmm06 Mom087 19 haftalığım bende hiç çatlamadım 10. Haftadan beri farmasinin aynısefa kremi var onu kullanıyorum sadece göbeğim de çıktı baya ama çatlak yok çok şükür o krem hem uygun hem de çatlaklara iyi geliyormuş