Orticci 3 ay dan sonra sivilcelenme başladı yüzümde altif halde hiç bitmiyor bu sorunu yaşayan var mı acaba
Dmlbrk22 Orticci canım bende de var malesef. Sivilce desem değil isilik desem değil. Gebelikten dolayı alerji olurmus ondan dedi doktorum. Yüzümde vücudumda her yerimde çıktı aynalara küstüm resmen. Ama az kaldı inşallah 22 mart doğum. Sonra geçer umarım.
_sena_ Canım bende 20 haftaligim suan 2.aydan sonra başladı bende hic geçmiyor malesef😶cildimi temizlik tutmaya özen gösteriyorum ve bekliyorum😄