[silindi] vardır tabi ki. Bana doktor kan testi bile yapmcaktı adet geçmeden testten öğrendim diye adetin geçsin öyle gel dedi ama ben acilde yaptrrdm kan testini. Çıkar yani tabi en saglıklısı adetten sonrası ama cıkma ihtimali var öncesinde ve sonrasında. İlk hamileliğim düşük oldu onu da erken öğrendim 6 gün önce simdi ki hamileliğimi de 2 3 gün önceden öğrendim