Arkadaslar merhaba. Evliyim ve Adetlerim kendimi bildim bileli hep duzenlidir. Hormonlarımda gayet iyi. Adetim biteli 5 gun oldu. Ve bu aksam ilişkiden sonra 3-4 damla kan geldi ve kasiklarimda agri oldu. İlk defa basima boyle birsey geldi niye olabilir acaba .