Melos2234 Kızlar hastane çantası hazırlıyorum bebişimin eşyalarını elimde yıkamayı düşünüyorum katı hacı şakir sabunu önerdi bir arkadaşım sizce nasıl yapmalıyım🤔🤗
Sayeninannesi Melos2234 sabunlarda katkı maddesi var. Bebek için üretilmiş sıvı yada toz sabunları kullanmanız daha iyi diye düşünüyorum
Merinosunannesii Melos2234 uğraşma bebek için deterjan al at makinaya 30 derecede yarım saatlik yıkayıver
Fatmagunaay Ben dalin granül sabun ile 30 derecede makinede yıkadım hiç uğrasma bence granül sabunu tavsiye ederim ben çok memnun kaldım kokusuda çok güzel ayrıca