burcu_izmir bende bugün girdim 35+1 alt kısmımda basınç oluyordu ama onu söyledim o zaman nst ile bakalım dedi normalde 36 dan sonra nst bakmaya başlıyormuş doktorumuz. Nst de aralıklı sancılarım çıktı doktor 37. Haftaya kadar kullanacağım ilaç verdi bol su tüket çok hareket etme artık dedi inşallah 37ye kadar dayanırım haftaya tekrar gel dedi. Evin işlerini acilen tamamlamam lazım herşeyi gözden geçirip tamamlamam gerekiyor ne olacağı belli değil inşallah sağlıkla kucağımıza almak nasip olur 🤲🏻