Yasemin0058 36+2 gün doktor 37+1 diyor zaman geçmiyor sanki hiç gelmicekmiş gibi hissediyorum herkes patır patır doğuruyor zaman geçiyorda sanki benim için durmuş gibi 😃😄 bi an önce doğsun rahat rahat uyuyabilirim artık demek istiyorum ama bebeğin yatırmayacağını çok iyi biliyorum 🤣