glsah_b mantıklı ama hiperbarikte de hamilelik sıkıntı oluyor diye biliyorum girdiğiniz basınçtan dolayı basınç odasında çünkü sizi dalış yapıyormuş gibi belirli bir atmosferde basınç uyguluyorlar bu basınç bebeğe zarar verdiği için mesela benim şuan dalış yasağım var o yüzden pek emin olamadım bebekte fizyolojik olarak sorunlar yaratabiliyor çünkü