Herkese merhaba 6 haftalık hamileyim. lekelenme oldu Doktor bana geçen hafta kese asagi yerleşmiş dedi geçen haftaya göre kese gelişmemiş dedi bugünde haftya kürtaj günü verdi.kurtaj için yatisi saati hazırlattı Başka doktora gittim kalp atışını duydum kese bebek iyi dedi. Yeri de iyi kanama birçok şeye bağlı olabilir dedi. Demem o ki umut hiçbir zaman bitmiyor.