28+4. Haftayım geçen hafta sonu kıyafetlerini aldık. Hastane çıkışı almadım. Bebek için 2 müslin örtü, 1 tane nohut battaniye, 3 ağız mendili, 2 çorap, 2 adet eldiven,1 adet doğum sonrası için ayaklı zıbın, ihtıyaç olursa diye 2 adet alt üst takım, bez, pişik kremi, alt temizleme pamuğu. Doktora soracağım duruma göre puset. Kendim içinde 2 adet önden düğmeli elbise, 2-3 iç çamaşırı, depent kilot, göğüs pedi, 2 çorap ve üzerime bir hırka… bir iki kişisel bakım ürünleri. Bu kadar götüreceğim. 31 Mayıs görünüyor doğum nasip artık. Ben hep kolsuz zıbın aldım nede olsa sıcak sürekli diye (12 ay yaz😅). 56 cm aldım yeni doğan içinde umarım küçük değildirler ve bir kaç ay giyebilir. Hiç tecrübem yok açıkçası. Herkese kolay gelsin.