irorkay Gebeliğimin başında hepatit tahlillerim yapılmamış yeni fark ediyorum bunu. Gebeliğimin yarısına geldim nerdeyse. Ne yapabilirim? Bir zararı olur mu? Sağlık ocağında yaparlar mı acaba?
Cevirmenannee irorkay postunu ikinci kez görüyorum bilgim olmadığı için ilkine bişey yazmamıştım ama bi doktora sormalısın bence bunu üstte kalsın diye yazayım dedim
Hfz_bll irorkay sağlık ocağı yapıyor korkmayın çıksa bile bebek doğar doğmaz aşısı yapılıyor bende ve kardeşimde doğuştan hepatit b var 17+1 hamileyim dr uma söyledim tahlil bile istemedi
irorkay Cevirmenannee çk sağolun 🙏 Gizemce26 teşekkür ederim bir söyleyeyim o zaman sağlık ocağına 🙏 Hfz_bll öyle mi içim rahatladı çok sağolun 🙏
Gizemce26 Sağlık ocağında hepatit bağışıklığına baktırabilirsin koruyuculuğun var mı yok mu diye. Eğer bağışıklığın varsa kan tahlilinde belli olur ve aşılamaya gerek kalmaz. ()Not:hemşireyim sevgiler☺️