Biraz önce wc sonrası peçeteye sildiğimi 1 kaç damla kan gördüm hanımlar bebek hareketleri iyi olduğu için ve sancım olmadığı için doktorum yarin kontrole gelmemi söyledi ilkim sezaryen oldugu için böyle bisey yaşamamıştım su an cok panik oldum bebeğin hareketlerini takip ediyorum acaba cok stresli günler geçiriyorum annem rahatsiz ondan dolayı olmuş olabilir mi