2 gün önce uyuyodum uyandım yatakta fazla olmicak şekilde geriliriz ya bacağımı uzattım geriliyorum sol bacağımın tam baldırına bi acı saplandı kramp girdi oynayamadım kitlendim resmen uyku sersemi ağladım çok zor açtım ama 2 gündür üstüne basamıyorum daha öncede başıma gelmişliği var nasıl geçicek bu acı 😥