Syr puset almadım ben almayı da düşünmüyorum, arabamız da yok şuanlık oto koltuğu da almayacağız o yüzden. Puset almamamın sebebi yengem iki sene önce doğum yaptı tecrübeli, hem kendi önermiyor hem ben ondan gördüğüm, tecrübe ettiğim kadarıyla gerek görmüyorum. Pusetin kendi ağırlığı üzerine bebeğin ağırlığı biniyor ve pusette taşımak gerçekten imkansız hale geliyor. En fazla 1 ay belki yeni doğduğunda kullanabiliyorsunuz. Hiç kullanışlı değil bize göre, bu yüzden almadım🤷🏻♀️