bukabu Bel karın ağrısı yasayan var mı ? Ya bu haftalarda hangi durumlarda endişelenmeliyiz kızlar ? Neyi takip edcgmi sasırdım :)
Melike48 bukabu 37+2 yim bende bi bel ağrısı vurdu ama inan bende bilmiyorum neyi takip etmem gerektiğimi ilkim sezaryen olduğu için hiç ağrı sancıda çekmedim ama belim sağlam ağrıyor şuan