Bfduam Bn görmedimki gece lavabonun önüne koydum geldim gittim baktım hiç bişey yok sonra unutmuşum eşimde sabah onu çöpe atmış ama silik çizgiyi görmüş bnde yok diye seviniyordum çünkü 1 yasında emen bi bebeğim vardı dedim sabah çöpleri boşaltıyım bi baktım testte hafif bi çizgi var ama şok oldum kızıma haksızlık yaptım gibi geldi ağladım falan eşimi aradım hiç haberde vermiyon testi sen mi attın çöpe dedim evet dedi niye tepki vermiyon dedim ben ikiside koyu çıkınca oluyo sanıyorum diyo sonra gittik kese bile yoktu iki hafta sonra gördük şükür maşallah iki kızım var şimdi Allahım bağışlarsa