Şu an 33. Haftadayım. Test sonucu aldığım ilk zamanlar doktora her gittiğimde omurgasına da bakalım diyordum doktorum da her seferinde olsa ayrıntılıda görünürdü zaten sonradan olmaz diyip yine de bakıyodu😄
Bu arada ben devlette yaptırdım üçlü testi şu anki doktoruma sormamıştım. Sonucu götürünce bu doktorum asla üçlü yaptırmadığını, yanılma payının çok yüksek olduğunu söyledi. Ben de araştırmıştım internetten zaten gerçekten öyleymiş maalesef.