Dün kontrole gittim femare ve klomen kullanmıştım yumurtam.gelismemis doktorum menopur diye bir iğne verdi 400 liraya aldım yeterli değilmiş bı daha alabilirsin dedi doktor 8 9 tane vurunmak lazımmis maddi durumum yok elinde olan varsa yardımcı olur mu