Dün hiç beklemediğim anda suyum geldi 37.haftaya yeni girmiştik ve suni sancıyla normal doğum hikayem başladı. İkinci doğumum ilki buna göre çok çok kolaydı bu hayli zor oldu . Ama daha zoru bebeğimin yoğun bakımda olması. Ciğer gelişimi 33 34 haftalık bir bebek gibi dedi yoğun bakım doktoru. Şimdiye kadar kontrollerde detaylı ultrasonda hiç bir problem gorunmemisti. Ultrason da bu fark edilmez dediler . İnsanın içinde bir şüphe kalıyor yine de . Başına gelen var mı