Merhaba hanımlar Konya şehir hastanesinde doğum yapan oldu mu memnun kaldınız mı?
Ben kontrole gittim kan idrar nst ultrason istediler hepsini yaptırdik doktor gitmiş öğleden sonra gelmiyor Muş nasıl bir iş anlayamadım ultrasonda cekmediler giden var mı ?