Kızlar TV izliyorum kanepede uzandım. Hafif solda bir kıpırtı hissettim ama böyle yazılan gibi ufacık dalgalanma Gibi bişey değil bı çırpınma gibi baya sert iki üç darbe hissettim içimde resmen sonra bırden kesildi bir daha olmadı. Bu bebek hareketi miydi sizce bağırsak guruldamasi gibi değildi baya hissettim. 16+6 bu arada haftam. sizler ilk nasıl hissettiniz ne hissettiniz