Merhaba güzel anneler rabbim nasip ederse 25 martta yavruma kavuşacağım bu tatlı maceranın sonuna yaklaşıyorum. Sizlere sormak istediğim İstanbul Anadolu yakasında özellikle Kadıköy çevresinde anlayışlı, iyi, merhametli, işinde iyi bir çocuk doktoru tavsiyesi olan var mı? Malum şimdiden araştırıp bulmak lazım