ipektosunannesi Anneler 5li hastane çıkışını hemşireye verirken ekstra bi şeyler eklediniz mi? Bana sanki üşürmüş gibi geliyo. Şapka eldiven önlük alt tulum ve uzun kollu çıtçıtlı bodysi var icine başka bi şey koymaya gerek var mi?
Susam1 ipektosunannesi battaniyede veririm diye düşünüyorum bu penye olan zaten sonra senin yanına gelince kapın battaniyesini sararsın üstünüde değişirsin için rahat etmezse BENCE benimde ilk çocugum olacak nasip olursa fikrim bu
Enk3333 ipektosunannesi hastane çıkışın normali 10 lu olmuyor mu ya battaniyesi falan da olması gerekiyor çünkü bütün hepsi onun içinde, 5 li olan ek diye biliyorum ben onda iç kıyafetleri battaniyesi yok çünkü
ipektosunannesi Enk3333 10 Lu da var aslında ama o çok süslü bi şey ilk giydirirken kan vs bulaşır diye ben 5 Li olanı vereyim dedim
Civcivim_annesi Kışın doğum yapmıştım hastane çıkışı içinde olan battaniye ve tomurcuk battaniye koymuştum