Adetimden 41 gün geçti dün akşam doktora gittim bebek ulrasyonda görünmüyor dedi kan tahlili istedi verdim HCG hormonum 40 çıktı ve doktor bana dış gebelik veya daha çok küçük olabilir dedi böyle bir sorun yaşayan oldu mu bilgi verirseniz çok sevinirim.