Neslibt72 Neslihan1903 sağolasını evet öyle diyor herkes . Artık doktorlara eczacılara güvem iyice zedeleniyor 😂
Neslihan1903 Neslibt72 doktora sorun tekrar ama aç olamaz yani 3 ay içtim yarım başladım tam ve günde 2 ye çıktı asla problem olmadı sonra gebe kaldım bıraktık 🤗
Saziyersin Neslibt72 hatta gebelik var ise yada şüpheniz olur ise hemen test yapıp doktorunuza bilgi verin benim gebelik başladı hemen evde ölçüm ile takip ettik diyet ile düşmesine simdi insülin kullanoyoruz cok gecmis olsun
Neslibt72 Saziyersin gebelik istiyoruz ama adetim biteli 1 hafta olduğu için ve hemen adet bitiminde başladı bu kusma vs o yüzden ihtimal vermiyorum ondan test yapmadım açıkçası
Neslibt72 Neslihan1903 ay vallahi bahtsız bedeviyim 😂😂bu kadar mı herkes hata yapar da aç karna içerim 1aydır😒
Saziyersin Neslibt72 anladim ama gebelik oldugu zaten hemen bilgisini verin bana doktorum bu şekilde söylemişti oyuzden size de söylemek istedim rabbim gönlünüze göre versin