Msy16 bende 32 haftalık ikizlere gebeyim. Aynı baskılar bendede çok fazla. Öyleki yürüyemeyecek duruma geliyorum baskıdan.kasık ve bacak arası ağrısı çok fazla. Ayak bileklerim ve ayaklarım şişmiş durumda. Anlayacağın yalnız değilsin , ikiz gebelik gerçekten zor. 34 ü görsek Allah’ın izniyle 🙏🏻