Bende 25 haftalik gebeyim 20lik disim ve bir curugum vardi gebelikten once yaptiricaktim ogrenince kaldi bugun artik dayanamadim agrisina ve disciye gittim antibiyotik yazdi kadin dogum doktorumda kullanabilirsin dedi, bildigim kadariyla sadece 2. Trimesterde mudahale ve ilac kullaniliyor bi doktorunuzla gorusun kullan demeden kullanmayin canim