Aysegultogrul ikisi birden yapıldı diye yorulmuşsunuzdur. Ben maske ile dışarı çıksam gelsem aşırı yorgun oluyorum. 🤦🏻♀️Siz hem aşı 💉hem şeker yüklemesi bir arada ondan endişe etmeyin. Dinlenin bir güzel bu gece uyuyun erkenden. 😴bir de kolunuza mutlaka buz koyun💦inanın ağrınız müthiş hafifler, ben ikinci dozu yaptırdım günde 3 kez buz koydum 👍🏻çok iyi geldi