Düşük yaptım, doktor 3 ay bekle dedi ama adetim olmadı bugün olmam gerekiyordu,
hafif ağrım var ama kondurmak istemiyorum kendimdende eminim ama eşimde kendinden emin gibi ama
düşük sonrası bir adet geçirdim ,
Bugün olmam lazımdı aslında . Ama olmadımda