irorkay Kızlar bana hepatit için kan tahlili yapmamışlar başta yeni farkediyorum gebeliğimin ortasına geldim nerdeyse. Bir şey olur mu bir de sağlık ocağı yapar mı acaba yardımcı olur musunuz?