Anladım canım, doktorun en iyisini bilir gerçekten. Biz sadece başımızdan geçenleri anca yazıyoruz buraya. Benim mesela 40 yeni doldu, çatı muayenem yeni yapıldı. Doktorun seni ve bebeği daha iyi tanıyordur elbette, en doğru kararı doktorun verir senin için. Sağlıkla gelsin zamanında inşallah ☺️