Merhaba arkadaşlar
Bugun ananemi kaybettik cok ani oldu, Allah mekanını cennet eylesin inşallah
Sorum şu ki çok üzüldüm tabi ister istemez ağladım
Wc de ıslaklık hissettim, akıntı mı su mu acaba kokusuz Du
Takipteyim ancak tekrar gelmedi. Su mu nasıl anlarız Allah korusun tekrar olur sa acile hemen gideyim mi?