Kızlar acil tecrübelerinize bilgilerinize ihtiyacım var. 24 haftalık hamileyim, malum göğüslere süt dolduğundan dolgunlaşma büyüme vs olmuştu. Ama dün duş aldım, sabah sağ göğsümün acısıyla sızısıyla uyandım. Ve normalden daha da büyümüştü. Dokundukca acıyor, korktum bişey mi oldu ki diye.masaj yapınca hafifliyor ama yine artıyor. Bilginiz var mı bu konuda? Yakınlarım canın bişey mi çekti diyor, ama bildiğim kadarıyla çekmedi 🤔