cnskmc rica ederimm😇bende öyle yapiyordum hatta şey dedi bazı anneler karnını okşamayi sever yapma onuda dedi 😁benm karnım zaten minicikti smdi de cok büyümedi oyuzden o reflekse giremedim heralde arada oksadigm oluoduda ama eltim mesela elini hic cekmezdi karnından her daim ordaydı o bile sakıncaylmıs