Merhaba ! Ben 10 haftalik Hamileyim fakat bugun Atak gecirdim ve hastanenin hamile oldugumla ilgili bilgisi olmadigindan sakinlestirici igne volum 5 yapilmis ultrasonda bakildi bebege sorun yoktu simdilik ama icim de korku var birsey olurmu??? Basina boyle bisey gelen varmi??