Merhaba kızlar . İlk kan testi sağlık ocağında yaptırdığımda 23 şubatta yaptırmıştım o zaman TSH değerim 4.64 çıkmıştı. 24 şubatta hemen kadın doğuma gittik özele ilk muaynede doktor bişey demedi. Bugun kontrol muaynesine gittiğimde tsh yüksekliğimin oldugunu dahiliyeye gözükmemi söyledi. Bebeğin zekasında problem olabilir vs gibi şeyler söyledi. Böyle bi durum yaşadınız mı . Birazcık içim kötü hemen bugun randevu aldım dahiliyeye ayın 15 inde gidicem bir sorun yaşar mıyım ??