Ask13 Kizlar pazartesiden beri karın ağrım var dün doktora gittim idrar kan baktı bişey çıkmadı ultrasona da girdim bebek de haftasıyla uyumlu ama hala neden ağrılarım var yarın dahiliyeye de aldım randevu inşaallah bişey yoktur🙁
Deletedmom_5 Ask13 şiddetli bir ağrı değilse normal karşılanıyor ama tabi bunu size söyleyen ben her ağrıda korkuyorum :)
Ask13 Deletedmom_5 🙂 ya şiddetli değil ama beni rahatsız ediyo sıcak su iyi geliyo dün dayanamadim parol içtim artık biraz hafifledi
Deletedmom_5 Ask13 üşütüyo olabilirmisiniz sıcak su ve parol içince geçtiyse bebekle alakalı bir sorun değildir insallah :)
Merveorhnoglu Ask13 gunde 3 sefer icebilirsin zaten parol hamilelikte kullaniliyor biliyorsundur sende
Ask13 Deletedmom_5 yok canım bebekle alakalı değil sanki doktor da bişey demedi çünkü inan varya dün yelekle falan yattım patik falan o kadar yani bakalım yarin dahiliye ne diyecek