ogretmenanne38 Iki isim arasında kaldık eşim eskiden hep oğlum olursa ismi Eymen olsun dermiş bende çevremizde o isimden oldugu için Çağın frkli geldi sizce hangisi 🙂
ogretmenanne38 Yelkaaa01 çağan da düşündük ama söylerken biraz kaba gibi geldi Çağın sanki daha kibar söylemesi 🙂
Yelkaaa01 ogretmenanne38 tabi sizin karariniz bn bi ara cocuk bakıyordum adi Çağan di ve inanılmaz uslu ve tatlıydı o yüzden isim guxel geliyor bana 🥰