Nese_bas cnm benim ilk gebelikte tansiyon başlamıştı. Hamileliğin başından beri bir çok doktora gittim bana kimse ilk gebelikte tansiyon çıkmış asprin iç demedi en son bir doktora gittim o çok geç kalmışiz senin daha gebeliğin başında başlaman gerekirdi hemen başlıyorsun dedi kızdı doktorlara nasıl vermezler hayret birşey diye 20 haftaliktim o zaman şuan 23 oldum ve akşamları olctugumde 14 lerde çıkmaya başladı sanırım yine tansiyon sorunu yaşayacağım mutlaka kullan aksi bir durumda doktor biraktirir zaten tansiyon önemli bir sorun