elifkurt96 Arkadaşlar bebeğiniz için hangi şampuanları alıyorsunuz marka olarak göz yakmayan hangisi daha sağlıklı aceba ?
elifkurt96 Mlk8 Bende üni beybi düşnyordum fakat göz yakıyormuş dediler ama ne kadr dogru bilmiyorum .
Mlk8 elifkurt96 ben pek beğenmedim kizimda kullanıyordum 7 yaşında kızım evet göz yakiyo orası doğru.bir de kizimin saçları uzun cok sert yaptı saçtan da zor ariniyo
Mlk8 elifkurt96 suan artik büyüdü ersag ürünleri kullanıyorum saçına ama 2. Kez hamileyim bu sefer sebamed kullanmayı düşünüyorum.daha once kullanıp memnun kalmıştım cunku