pink_dream25 canım ben bunu çok istiyordum mağazada gidip baktım, tekerlekleri biraz büyük geldi hafif bi araba olsun deyince kraft energy modelini önerdiler. Bel rahatsızlığım var diye de energy aldım baya hafif bi araba. Ama sky da çok güzel model olarak çok beğenmiştik.