kalbimbebis24 Yarın 32 haftalık olacağız, doktorum nst ile ilgili bir şey demedi. 35. Haftada mı başlıyor yoksa daha önce mi bilginiz var mı?
Prensesannesi41 kalbimbebis24 ben 34de girdim canım suan 36+4 haftalığız her hafta çağırıyor artık doktorum
iiremgrzbyr kalbimbebis24 bende nst ye 32+2 de başlayacağım doktorum pazartesi günü gittiğimde 20 gün sonra gel Demişti
Susam1 kalbimbebis24 30.haftamda doktorum bakalım dedi.. Belli bir süresi yok bence doktor senin durumuna göre karar veriyor